Legújabb híreink | |
2004.08.05. |
Indulunk a Budapest Rally-n!! |
2004.05.03. |
2004-es licenc! |
2004.03.06 és 07. |
2004. RTE 1: Tudván, hogy 2004 március 6-7-én indul az RTE versenysorozat, úgy dönöttem, hogy elindulok én is. |
2001.01.21 | Találkozzunk a 2004-ben is Pilis Invest Rally-n! |
2003.11.17 |
Teszteltünk a reptéren... |
2003.03.02 |
Verseny kezdete elott, az adminiszratív gépátvételen ért minket az elso meglepetés, ugyanis szemben találtuk magunkat egy új szabállyal, miszerint hiba nélkül kell végigmennünk a versenyen ahhoz, hogy véglegesítsék a 2003-as licencünket. Ez a szabály számunkra teljesen értheto volt, hiszen egy 1600-as A-s autóval ha indulunk a versenyen, a rendezoségnek be kell bizonyítani, hogy végig tudunk menni a pályákon anélkül, hogy letarolnánk a nézoközönséget. Nos ennek megfeleloen rendkívül sporolósan írtuk fel a pályát és teljesítettük a gyorsokat. Ez az idoeredményeken is látszik. A versennyel, illetve a végeredményével nagyon elégedett vagyok, hiszen biztonsági autózás mellett is sikerült 1 pontot gyujtenünk a bajnokságban. Természetesen kaland nélkül mi sem úsztuk meg a versenyt, hiszen a 2. gyors saras lassítójának a harmadik gumifalát sikerült a 0-ra írnunk Ez hamarosan belso felvételen is látható lesz. Sajnos csak 3 gyorst sikerült belsokamerával rögzítenünk, mivel a 3. gyorson a motor teljesítménye visszaesett és idegességemben elfelejtettem kikapcsolni a kamerát, így miután rögzítette a szervízt, lemerült. Köszönjük a lehetoséget a szponzorainknak, illetve Mészáros Ivánnak és a rendezoségnek, hogy részt vehettünk a versenyen. |
2003.02.05 |
|
2003.02.05 |
|
2003.01.25 |
|
2003.01.04 |
|
2002.12.28 |
AZ AUTÓ ELKÉSZÜLT! Megy a járatás, még vizsga nélkül, ugyanis októberben lejárt a műszaki. :-) |
2002.11.10 |
Készen van a fényezés... |
2002.10.14 |
Kész a lakatolás és mit ne mondjak, nagyon jól sikerült. Köszönet a Polgár Kaszni Stúdiónak, ahol bepréselték a Zsigulit a Felicia Kit Car közé! |
2002.09.18 |
Már a lakatos dolgozik rajta, kezdődik az erősítési fázis! |
2002.09.14 |
A kocsit szét kellett szedni darabokra, mert
repedt a kaszni! Most éppen az alvázvédő lekaparása folyik.
|
©2003 VIST Rally - LADA2107 EVOII Team |