Legújabb híreink

2004.08.05.

Indulunk a Budapest Rally-n!!
2004. augusztus 6-án ismét megrendezésre kerül a Budapest Rally. Mi ott leszünk...

2004.05.03.

2004-es licenc!
És megtörtént az, amire mindíg is, aprócska kormánytekergetős korom óta vártam: Dudás Kokó általam is nagy tiszteletnek örvendő vezető aláírta a Rally I-es licenckérőmet! Az érzés csodálatos, külön köszönet Mixi-nek és a rally iskolájának! Most néhány hetes szünetünk következik, amíg felkészülünk a full homológ felszerelésekkel és hamarosan találkozunk!

2004.03.06 és 07.

2004. RTE 1: Tudván, hogy 2004 március 6-7-én indul az RTE versenysorozat, úgy dönöttem, hogy elindulok én is.
Sok kérdés volt még a versennyel kapcsolatban, ugyanis a régi navigátoromnak egy szerencsétlen félreértés miatt elvették a jogosítványát, így új navigátorral indultam: Harányi István személyében. A szombati napon már a technikai gépátvételnél jöttek a problémák, lejárt a tűzoltónk hitelesítése, de szerencsére még melegében szereztünk egy másikat. Ezt követően jött az edzés, ahol eltört az ablakmosó tartály, a lőtéri gyors végére elmelegedett a fék, így nem volt fékhatás, továbbá tönkrement a kézifék is, ennek következtében a hajtű kanyarokban nagyi stílusban edzettünk. Hála a szerelőcsapat áldozatos munkájának, ezeket a hibákat kijavították. Jött a versenynap! Úgy kezdtünk, hogy elromlott az átbeszélő, így Pisti végig ordította a gyorsokat. GY1 Kirányszentistván: jól kezdtünk, tempót mentünk egészen addig, amíg elöttünk el nem hasalt az 52-es rajtszámú lada, valami műszaki problémája lehetett, mert egy lassítóban estek el, és csupa olaj lett a pálya pont a lassító előtti féktávon. Itt volt az igazi kasznirombolás a gyanútlan fékezőknek!!! Ezzel kb 3-4 mp-et hagytunk ott ajándékba, ám sajnos nem volt vége a pechsorozatunknak, mert utolértük Szabó Atisékat! Itt szintén adtunk kb 3 mp-et ajándékba a többi versenyzőtársunknak. Ám az idő eredmény így sem lett rossz 4.19!! Éreztük, hogy ez a mi versenyünk! GY2, Lőtér: Megbeszéltük, hogy óvatosan megyünk elsőre, nem nagyon sikerült, és a gyors vége felé megforogtunk. Most mondhatnám, hogy a fék, meg a gumi, meg az időjárás, stb. - nem, én ezt egy kicsit elbaltáztam! Integettünk kb 5 mp-nek. Az idő eredmény 6.24, ami szintén nem rossz!!! Örültünk!-de nagyon! Jó érzés, amikor a versenyzőtársaink idegesen kérdezgetik az időeredményeinket, elismerő viselkedés. És jött a baj! Már etapon elkezett búgni a diffink, iszonyatos hangja lett, idő már csak egy kis utánhúzásra maradt, bíztunk benne, hogy kibírja a harmadik gyorst. GY3, Kirányszentistván: Idegesen áltam rajthoz, Pisti nyugtatgatott, megbeszéltük, hogy vigyázok a kocsira, belekuplungolok váltás közben, stb..... Első kör, elkezedett kattogni, Pisti minden kagyar előtt és után hozzátette a nyugi, minden rendben, csak lassan vigyük le a kocsit, és más hasonló, itinerben nem szereplő szavakat. A második körben már iszonyatos kattogás, nem is tudtam koncentrálni az idegtől, a bal5 előtt olyan féktávot vettem, hogy egy kávé és egy cigi is belefért volna. Aztán folytadódott a csiki-csuki és én voltam az: EGY, AKI MINDENT VISZ! Gumi, árok, fűnyírás, erdőgazdálkodás, ugratás, stb. - összeszedtem, szépen ledöcögtünk a pályáról. Adtunk 1 percet magunknak az első körhöz képest. A beíró után már a sportbírók toltak le minket a pályáról, akkor még nem tudtuk, hogy a versenyünknek vége, úgy gondoltuk, hogy a fiúk összerakják a vasat, és élményautózunk egyet, de sajnos kikéstük. Összegezve: jó verseny, jó pályák, nagyon élveztük!

2001.01.21

Találkozzunk a 2004-ben is Pilis Invest Rally-n!

2003.11.17

Teszteltünk a reptéren...
Így néz ki az autó egy Bal 2 után, amikor a gumis rosszul szereli fel a hátsó kereket, és nem szedi le a tehermentesítőről az elöző, angol versenyfelni O gyűrűjét.

2003.03.02

IV. Pilis Invest Rally

Verseny kezdete elott, az adminiszratív gépátvételen ért minket az elso meglepetés, ugyanis szemben találtuk magunkat egy új szabállyal, miszerint hiba nélkül kell végigmennünk a versenyen ahhoz, hogy véglegesítsék a 2003-as licencünket. Ez a szabály számunkra teljesen értheto volt, hiszen egy 1600-as A-s autóval ha indulunk a versenyen, a rendezoségnek be kell bizonyítani, hogy végig tudunk menni a pályákon anélkül, hogy letarolnánk a nézoközönséget. Nos ennek megfeleloen rendkívül sporolósan írtuk fel a pályát és teljesítettük a gyorsokat. Ez az idoeredményeken is látszik. A versennyel, illetve a végeredményével nagyon elégedett vagyok, hiszen biztonsági autózás mellett is sikerült 1 pontot gyujtenünk a bajnokságban. Természetesen kaland nélkül mi sem úsztuk meg a versenyt, hiszen a 2. gyors saras lassítójának a harmadik gumifalát sikerült a 0-ra írnunk Ez hamarosan belso felvételen is látható lesz. Sajnos csak 3 gyorst sikerült belsokamerával rögzítenünk, mivel a 3. gyorson a motor teljesítménye visszaesett és idegességemben elfelejtettem kikapcsolni a kamerát, így miután rögzítette a szervízt, lemerült. Köszönjük a lehetoséget a szponzorainknak, illetve Mészáros Ivánnak és a rendezoségnek, hogy részt vehettünk a versenyen.

2003.02.05

Gábor kipróbálta edző autónkat.

2003.02.05

Edző autónk ismét tesztelésen volt és jól szerepelt.

2003.01.25

Üllőn kipróbáltuk az edző autót.

2003.01.04

Nézzétek meg az autóról készült új képeket!

2002.12.28

AZ AUTÓ ELKÉSZÜLT! Megy a járatás, még vizsga nélkül, ugyanis októberben lejárt a műszaki. :-)

2002.11.10

Készen van a fényezés...

2002.10.14

Kész a lakatolás és mit ne mondjak, nagyon jól sikerült. Köszönet a Polgár Kaszni Stúdiónak, ahol bepréselték a Zsigulit a Felicia Kit Car közé!

2002.09.18

Már a lakatos dolgozik rajta, kezdődik az erősítési fázis!
Éppen az a kérdés, hogy homológ-e a Ladába az első ajtóknál lévő keresztcső?

2002.09.14

A kocsit szét kellett szedni darabokra, mert repedt a kaszni! Most éppen az alvázvédő lekaparása folyik.
Egyes híresztelések szerint ez kb. 50 kg súly mínusz, szerintünk csak 10-15 - azért ez is jelentős! :-))

©2003 VIST Rally - LADA2107 EVOII Team