Indultunk a Budapest rally-n, az első I. osztályú versenyünkön. Az autó egész jól bírta a 8. gyorsasági közepéig, ahol is elromlott a meghajtásunk – konkrétan a bal hátsó féltengely tőböl letört. A verseny teljes beszámolója előtt külön köszönet Antus Karcsinak és Józsikának, az autó felkészítéséért, a Kspeed csapatának a kiváló szervizért, Baksai Lacinak a katalizátorért, Higginsnek és Vankó Iminek a közreműködésért, továbbá a támogatóknak:

-          Netcall Rt., telefonalközpont rendszerek részletre, Voip szolgáltatás.

-          GRA Autóház Kft., hitelügyintézés máshol vásárolt autókra is, bizományosi értékesítés.

-          Silanus Cosmo, kozmetikai termékcsalád,

-          Heading Reklámügynökség, arculattervezés, nyomdai kivitelezés, gépjárműmatricázás.

 

Az autó hibátlanul fel lett készítve. Sajnos a motorjára már nem maradt keret, így egy viszonylag utcai motorral álltunk rajthoz, szerintem a mezőny leggyengébb motorja volt a miénk. Így a gyengusz motorral és a kevés tapasztalatunkkal nem a stoppernek autóztunk, de ezt tudtuk előre. A közönségautózásunk reméljük jól sikerült.

 

 

 

 

 

Forrás: www.origo.hu:

 

 

 

 

 

A verseny egyébként jól meg volt szervezve.

 

  

 

 

 

 

 

Nekünk kicsit kevésnek tűntek az etap idők, mert sok volt a trafipax a gyorsok között.

 

 

 

A pénteki prológ után – ami reményeink szerint elég látványosra sikerült – számunkra a szombati a 8.20-as rajtunkkal indult a verseny. Az első gyorsasági a Mátrakeresztesi volt. Erről készítettünk belső kamerás felvételt is.

 

 

Az időjárás nem kedvezett nekünk, nagyon meleg volt, az etapokon próbáltuk szárítani a maszkunkat Harányi Pisti navigátorommal együtt.

 

 

 

Második gyors: Galyatetőtől indult és haladt Szuhán keresztül Parádsasvárig, ezen a gyorson van a J6 visszafordító is, amiről készült videó, illetve az alábbi képek:

 

 

1 mp-el később:

 

 

Harmadik gyors: Cered-Zagyvaróna. Hát mit mondjak, ez a gyors nem sikerült valami túl fényesen. Ahogy szokták mondani szétestünk. Nem vittünk magunkkal innivalót, mert azt hittük, hogy a gyors végén kapunk. Szédültünk a melegtől. Volt egy elírásunk is, továbbá túlhangosítottuk az átbeszélőt, így a torzítástól nem hallottam a Pistit, és még a sok kicsi apróság mind segített abban, hogy rendesen elbénázzam a gyorsot.

Rimár Tamásék utól is értek a gyorson, szerencsére időben észrevettem őket és lehúzódtam. Ezeken kívül volt egy megforgásunk is, amit nem nagyon bánok, mert biztos látványos volt.

 

 

Negyedik gyors: Na ezt nagyon élveztük, jól is sikerült azon kívül, hogy a kameránk elromlott. Ezt nagyon sajnálom a mai napig is, hiszen csak az első két gyors van meg belső kamerával felvéve.

 

 

Ötödik gyors: ömlött az eső, így nagyon veszélyes volt a gyors eleje. Sajnos a kézifékünk elment nyaralni, így a J6-os nem sikerült valami fényesre.

 

 

…. de legalább megpróbáltuk.

 

 

 

Hatodik gyors: szépet mentünk, a stopper is értékelte volna, ha nem hagyunk egy kanyarban 40 másodpercet a sikeres, de legalább látványos megforgásunknál. Egyébként kb 100 méterrel lejjebb forogtunk meg, tehát mondhatom, hogy ugyanott, mint az előző körben.

A technika: kézi nincs, töltés nincs, fék levegős, a kedvünk nagyon jó, nagyon élveztük a versenyt.

 

 

És a megforgásunk a 6. gyorson:

 

 

 Szervíz: Kiválóan kijavították a hibákat a fiúk, időre kész lett minden. Mondjuk volt mit csinálni: nem

volt kézifék, levegős lett a fék, nem volt töltés.

 

 

 Jött a 7. gyors,

 

 

 majd a 8. gyors, ahol Mátraalmáson megállt a technika, eltört a féltengely, a versenyünknek vége lett.

 

 

 

Az élmény – HATÁRTALAN! – fantasztikus volt a verseny, köszönjük nektek, nézőknek a bíztatást. Külön köszönet Duennek, MRY-nak, Civicnek, Sajtnak, Bravanak és Riglinek a képekért.