Az AUTÓ - LADA2107 EVOII


Az autót a K és A Kreáció tartja versenykész állapotban, akik nélkül nem érhettük volna el eddigi eredményeinket.

Karosszéria: A-s homológ cső Gaál keze munkája. A karosszéria továbbfejlesztését a Polgár Kaszni Stúdió készíti.

Motor: 1600-as KÁLMÁN SYSTEM motor, megközelítőleg 110 LE-s. 316-os Havassy tengely, Mahle dugók, a kipufogó 60-as, Jano-dob rozsdamentes, váltókikerülős rendszer, Nándi keze munkája. A gyújtás elektromos.

Váltó: 5 sebességes aszinkron "csattogós" váltó. (Lényegében azt jelenti, hogy a második fokozattól kezdve nem kell a kuplungot használni váltás közben.)

Futómű: Elöl bronzos, hátul Katona féle zöld szilent. Katona állítható teleszkópok, lamellás sper 4,7 áttétellel, ATS fékbetétek.

Gumik: 14-es kerekek, Aszfalt slick: Michelin, vizes, illetve murva slick: Yohohama.


> Még néhány jó tanács...
>> Ha kíváncsi vagy, hogy hogyan készült az új autónk, nézd meg a képeket...

>>> BÉRAUTÓ...!

©2003 VIST Rally - LADA2107 EVOII Team