Az AUTÓ - LADA2107 EVOII |
Karosszéria:
A-s homológ cső Gaál keze munkája. A karosszéria továbbfejlesztését a Polgár
Kaszni Stúdió készíti. Motor: 1600-as KÁLMÁN SYSTEM motor, megközelítőleg 110 LE-s.
316-os Havassy tengely, Mahle dugók, a kipufogó 60-as, Jano-dob rozsdamentes,
váltókikerülős rendszer, Nándi keze munkája.
A gyújtás elektromos. Váltó: 5 sebességes aszinkron
"csattogós" váltó. (Lényegében azt jelenti, hogy a második
fokozattól kezdve nem kell a kuplungot használni váltás közben.) Futómű: Elöl bronzos, hátul Katona féle
zöld szilent. Katona állítható teleszkópok, lamellás sper 4,7 áttétellel, ATS
fékbetétek. Gumik: 14-es kerekek, Aszfalt slick: Michelin, vizes, illetve murva slick: Yohohama. > Még néhány jó
tanács... >>> BÉRAUTÓ...! |
©2003 VIST Rally - LADA2107 EVOII Team |